dijous, 17 de maig del 2018

APOCALIPSIS NOW

http://crashoil.blogspot.com.es/2018/05/eppur-peak-oil.html

Bones. Us deixo l'entrada d'un blog, amb la següent conclusió final, que em serveix d'excusa per matisar els meus pensaments al respecte del futur col·lapse mundial que, tothom sap que vindrà, encara que algú ho negui.
La meva teoria  encaixa amb les lleis de la termodinàmica: som ordenats "per a major gloria del" desordre, del caos. El feixisme és la millor resposta a l'impuls que l'entropia, com resen les lleis de la termodinàmica, obliga a la humanitat a dissipar el màxim de calor per l'univers. Bé, això serà ja un altre tema. Penjo aquí la meva resposta a les conclusions d'aquesta entrada a aquest blog que segueixo:

Hola, yo soy un pobre ignorante, profano en toda esta temática. Eso no quita, que me parezca muy interesante y esté agradecido por la cantidad de información que sólo hace más que corroborar lo que todo el mundo sabe: la burbuja, más tarde o más temprano, va a explotar.
El único matiz que yo pondría es en las conclusiones. Los que se ríen, se seguiran riendo. Se ríen, porque saben que, haya guerra o no, seguiran ganando ellos. Los pobres (incluso muchos que ahora se creen ricos), pagarán el colapso, como siempre. NADIE cree (salvo los memos o los malvados -los perversos sí lo saben...) que un modelo de crecimiento contínuo sea infinito (cualquier niño lo entiende, esa es la prueba). No se trata de eso. De lo que se trata es de la lucha constante hacia delante por asegurarse un buen sitio para ver comodamente el espectaculo desde el palco, a ser posible. Llamésmole palco, o búnker nuclear. Otros lo miraran des de la gradería. Pero el espectáculo, que siempre será dantesco, lo protagonizán los mismos de siempre: mira hoy Palestina, ayer América o el 1 de Octubre en mi nación, Catalunya. Con una diferencia: la tecnología actual les permite, por fin, tenerlo todo atado y bién atado. La banca siempre gana, y ríe la última.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

PROPAGANDA

http://www.retoricas.com/2011/05/los-11-principios-de-la-propaganda-j.html